Wij zijn elke zondag en maandag, donderdag gesloten.

Plaats je een bestelling op zondag of maandag dan krijg je vanaf dinsdag een reactie van ons.
Als je een bestelling plaatst in de periode dat we gesloten zijn i.v.m een feestdag of dat de winkel gesloten is wegens vakantie dan gaan we je bestelling ná deze periode in behandeling nemen.
Als er veel bestellingen binnen zijn gekomen dan kan het zijn dat je niet de eerste dag dat we weer open zijn van ons hoort, we streven er naar om in de eerste 3 werkdagen alle e-mails te beantwoorden.

Bestellen in de week voor onze vakantie?

Bestellingen die geplaatst worden in de week voordat we meerdere dagen gesloten zijn worden zo snel mogelijk behandeld.
Je krijgt een e-mail met de mogelijkheden die we vóór de gesloten dagen kunnen maken.
Wij proberen altijd voldoende voorraad te hebben van alle producten die we verkopen, vlak voordat we sluiten is het meestal wel drukker waardoor sommige producten uitverkocht raken.
In deze week is er niet voldoende tijd om producten na te bestellen bij onze leverancier, dit omdat het dan niet op tijd bij ons binnen komt.
Door de drukte kan het ook zijn dat de voorraad via de website niet klopt.
Mocht je iets bestellen waar we niet voldoende van op voorraad hebben dan laten we dit weten, eventueel met een alternatief product.

Waar moet je op letten als je een bestelling plaatst tijdens onze vakantie?

Als je een tekst, foto of afbeelding hebt toegevoegd op de website dan sturen we een voorbeeld van het ontwerp naar je terug.
We kunnen de bestelling pas maken als je goedkeuring hebt gegeven op een ontwerp, dus houdt je e-mail in de gaten vanaf het moment dat we weer geopend zijn.

Heb je je bestelling in de week vóór of tijdens onze vakantie nodig?

Vermeld bij je bestelling of stuur achteraf een e-mail naar ons stuur, wanneer je het nodig hebt.
Als we je bestelling gaan versturen dan moet je wel rekening houden met de verzendtijd, dit is 1 tot 3 werkdagen.
Hoe lang het duurt voordat de bezorger het komt bezorgen ligt aan de drukte van de bezorgdienst, dit is van te voren niet goed in te schatten.

Feestdagen wanneer de winkel gesloten is of andere openingstijden aanhoud:

Bestelling annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst maar niet gezien dat we gesloten waren, dan kan je je bestelling annuleren.
Dit kan op de website als je inlogt of je kan ons een e-mail sturen, vermeld in de e-mail wel je bestel nummer.
Je bestelnummer begint met een #.
Ons e-mail adres en de huidige openingstijden staan onderaan deze pagina.